Monday, August 19, 2013

Let's begin...

Witajcie! 

Dziś jest ten dzień, kiedy i ja dołączam do grona bloggerów. Do tej pory głównie chodziłam po różnych blogach i czytałam, ale doszłam do wniosku, że fajnie byłoby gdzieś to zapisywać. Niby zazwyczaj piszę sobie takie swoje własne relacje, ale zawsze zapisywałam je w moim folderze "dokumenty tekstowe" na laptopie. Pomyślałam więc, że dlaczego by nie pisać o tym gdzieś w sieci? Nawet, jakby nie było jakiegoś wielkiego zainteresowania, to może jednak znajdzie się chociaż kilka osób, którzy jakoś skorzystają na tym, co tu będę wypisywać :).

Czego możecie się tu spodziewać? Wspomnień z różnych podróży, które już były i opowieści o tych bardziej aktualnych. Przeróżnych wskazówek. Zdjęć i filmików. Ekscytacji po-koncertowych. Historii z życia codziennego. Ale przede wszystkim - czas dążenia do zostania au pair w Stanach.

Zapraszam do czytania, do zaglądania do różnych podstron, do komentowania i pisania do mnie... Czujcie się, jak u siebie w domu ;).

Do napisania!

1 comment: